vineri, 15 august 2008

wc-ul din pamant

Am o intrebare: DE CE NU SUNT WC-uri la METROU?
Nu s-a intamplat niciodata sa aveti o "suferinta" de nesuportat? Mie mi s-a intamplat. Si atunci mi-a incoltit in minte intrebarea despre veceuri. Ca deobicei, in loc sa sar la gatul cuiva, am incercat sa gasesc raspunsuri ca sa respect prezumtia de nevinovatie a arhitectilor metroului.

posibilitati:

- daca faci pipi in pamant, unde se mai scurge acesta? o ia in sus, spre tevile de canalizare?
- nu au pus veecuri pt ca auzind metroul venind multi ar fi plecat in graba cu slitz-ul descheiat
- nu au facut veceuri pt ca cineva ar fi facut chiosc acolo
- nu au facut veceuri pt ca oamenii ar fi citit ziarele gratuite pe budele metrorex
- nu au facut toalete pt ca sa ne grabim - un om cu nevoie este un om grabit

DAR

Angajatii cum se descurca?
Daca "nevoiasii" se usureaza pe sina?
Unde isi fac treaba conductorii de tren? Eu am avut de multe ori impresia ca d'aia se opreste metroul in tunel. Mai ales ca de multe ori, dupa o oprire scurta, am auzit trantindu-se usa de la conductori. ;)

Deci: daca aveti vreo uregenta apasati semnalul de alarma si rugati politicos prin interfon sa deschida usa 3 de la vagonul 4 ca sa va linistiti. :)


5 comentarii:

delia spunea...

asta da provocare, sa vad acum Matrorexul daca reactioneaza ca vad ca avem mana buna:). si nu..nu faceti pipi pe sine, dragi copii.

Anonim spunea...

Simt nevoia sa te contrazic politicos , cu exemple : -universitate.wc public in pasaj.
-dristor.wc privat(usa rosie din capatul statiei, doar pt angajati)
Multe alte exemple urmand aceeasi schema.Dovada ca arhitectii se gandesc si la pipi.

Dedi spunea...

Andrei,la universitate in pasaj era singurul loc unde iti puteai ostoi nevoia de pipi. era cu taxa (mare), murdar, si mereu cu mopul in usa (curatau des, probabil). oricum, era ok la nevoie....dar...l-au inchis acum vreo 2 ani.
si la dristor si in toate statiile sunt veceuri dupa usile rosii din capatul peronului. stiu asta pt ca am vazut odata o casieritza intrand acolo cu hartia igienica. :))
asta rezolva problema angajatilor metrorex, dar problema noastra?
...poate doar Mc'ul de la unirii...sau urinii :) Dar nu uitati sa cumparati o cafea ceva ca sa aveti codul de acces la toaleta pe bon.

Spor!

Miron Marius-Ionut spunea...

tare faza de la sfarsit:)) cu deschisu usii .Oricum, si mie mi s-a intamplat de multe ori sa ies din metrou in graba la mc'u de la obor pt .........

Oricum , ar trebui sa existe niste toalete in metrou, kiar asa fara e nasol rau.

Dedi spunea...

eu am un prieten care a coborat la tineretului si a fugit pana in parc la toalete ecologice. cred ca avea o fatza ... :)))