marți, 12 august 2008

Revista presei de metrou

Drumul meu batatorit de la metrou a fost astazi dimineata incununat de noile ecrane LCD (calitate nu alta) publicitare. Se pare ca ele vor fi instalate in prima instanta in statiile de nod, asa cum am vazut la Urinii 2.
"Ecranele au scop preponderent publicitar, insa acestea vor putea afisa si informatii destinate publicului calator", citez din Dailybusiness.
Ma intreb de pe acum ce fel de alte informatii ajutatoare pentru calatori vor mai fi afisate? Meteo, horoscop, bursa, daca leul a mai crescut? Sau poate se gandesc sa ne anunte daca urmatorul tren vine plin ochi, sau intarzie, sau e stricat, sau statiile de legatura cu traficul de suprafata?

O alta informatie legata de aceste ecrane m-a dat pe spate si mai si.
"Acest tip de expunere la metrou este un nou mod, foarte interesant, de a face publicitate in mediul respectiv. In opinia mea acesta este viitorul, iar in alte tari este ceva obisnuit sa intalnesti ecrane LCD care afiseaza spoturi publicitare", a explicat Constantinescu." (Dailybusiness)

Ok, deci se scot bani , asta e clar, sau cel putin se incearca sa se atinga si alte publicuri tinta, insa din modelele similare vazute in Italia, mai exact in statiile de tren, n-am inteles ca fac mare afacere. Pe ecran rulau maximum 3 spoturi publicitare inodore si insipide, nimic interesant, atractiv sau care sa-ti faca asteptarea mai dulce. Dar cum romanul e inventiv, ma astept la orice. Sunt curioasa sa vad urmatoarele reclame la detergenti, la bere, tampoane sau chiar pampers, ca doar oameni suntem cei care calatorim.

5 comentarii:

Dedi spunea...

:) gand la gand cu bucurie. ca tot vorbeam ieri de afisajele metroului bucurestean.

mie unul, imi convine sa ne bage chestii colorate si miscatoare la metrou. imi aduc aminte de reclama coca-cola proiectata printr-un sitem smecher prin tunelul dintre unirii 2 si univ. am ramas marcat de ea pt ca nu am reusit sa o vad niciodata. :(

Delia spunea...

da...problema e ca ne imaginam niste super-filme publicitare cu eroi si am un feeling ca vor ficateva imagini derulate cu incetinitorul, zice-se informatii utilitare. mi-ar placea ca astia sa spele niste bani cu cap, nu cu fundul

Mutirips spunea...

pe linia "gara basarab - 1 mai" sunt display-uri care afiseaza timpul pana la urmatorul metrou, iar cand aceasta este aproape este afisat mesajul "metroul intra in statie" ce-i drept... doar de 3 ori a venit metroul exact cand a fost afisat mesajul, dar ideea e buna. Banuiesc ca o sa fie afisata si aici aceeasi informatie... defapt cred.... sau.... sper.

Dreachiu'mpielitzat spunea...

Toate bune si frumoase. Insa io ca un adevarat cautator al acului in caru cu fan, am observat dezavantaje sau invonveniente.
Nu stiula altii cum ie, adica la urinii, insa la victoriei aceste LCD-uri obstructioneaza partial sau total din diferite pozitii afisajul acela vechi al orei si minutelor de cand a plecat ultimul metrou.

Cred ca au vr-un contract secret cu o fima de ceasuri.
Din nou... parerea mea.

Anonim spunea...

Minunat, dar ai scris in post Urinii 2 in loc de Unirii 2!!!