marți, 5 mai 2009

EDUCA ANIMALUL DIN TINE!


A inceput campania de educare a calatorilor cu metroul pe ZOOM, adica ecranele de la metrou. Zilnic vor rula pe ecrane caricaturi facute de noi.
Cei de la ZOOM au facut si un concurs pe tema asta: educa si tu animalul din tine! trimite poze sau povesti cu "asa nu" sau "asa da" la metroulgreu@gmail.com si poti castiga diverse lucruri oferite de ZOOM.

mai jos sunt caricaturile din campanie:
  • GUNOIUL:

  • COBORAREA

  • MUZICA
  • SOMNUL
  • SCARILE RULANTE

33 comentarii:

Cristi spunea...

FELICITARI !!! pentru realizarea colaborarii cu ZOOM dar si pentru campanie !

Dedi spunea...

multumim! la armeeeee!! :)

Unknown spunea...

clar si la obiect!! simplu si concis! faceti o treaba foarte buna..poate asa se vor mai educa niste procente din animalele care circula prin subteran...

TreiBadica spunea...

grozav! am pus si noi pe blog!

bucurestiuldevis spunea...

Felicitari!!! Este o reusita extraordinara.

PACO spunea...

Daca vrei intra si la mine pe blog si lasa-mi un coment daca vezi vreo ceva interesant de pus

sultana spunea...

foarte misto sint desenele ! m-a amuzat tare aia cu somnul, in absurditatea ei e asa onesta !:)) bravo

Delia spunea...

oh, doamnelor, multumim:)!

dedi spunea...

hihi! multumim!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

felicitari! imi place caricatura cu grabitii :) - mai ales pentru ca de obicei ma aflu printre ei :)

Anonim spunea...

Imi place ideea..
as mai adauga o situatie: in metrou sunt zeci de persoane, unele cupluri se simt cam .. singure. daca vor sa se desfasoare, cred ca ar trebui sa caute locuri mai intime ;)
sunteti oameni destepti, va prindeti voi!

Delia spunea...

:) facem un capitol special si pt cei din aceasta "nisa". multumim de idee.

roshkatzika spunea...

va rog io din suflet sa scrieti ceva si despre cei care nu se spala...

sarah0815 spunea...

sa-mi fie cu iertare, dar azi am vazut ceva ce m-a intristat... eram in drum spre scoala cand am vazut 2 mecanici de la metrorex suindu-se la Izvor cu 2 trepte de scara rulanta, pline de vaselina, murdare..jegoase rau pe romaneste...le-au tarat cu zgomot pana la usile din partea opusa a vagonului, au zgariat podeaua si au lasat niste urme destul de urate, murdarind si calatorii...ori..nu tocmai angajatii Metrorex ar trebui sa dea un exemlu de curatenie sau bun simt????

dedi spunea...

sarah, stii sentimentul ala de stapan? banuiesc ca nu, dar ei il stiu. ei sunt stapanii metroului. sunt mosierii care "ei l-au facut si tot ei il omoara".
oricum, vezi partea plina a paharului (de rachiu): avem angajati puternici care pot trashai fara probleme doua scari rulante. ha!

Zazuza spunea...

update-uri, ceva? ce se mai aude cu campania?

Anonim spunea...

am citit articolul legat de campania sustinuta de tine in "adevarul de seara" si m-am bucurat enorm sa vad ca cineva gandeste! eu si colegii mei ne gandim de cateva luni sa facem bannere si sa stam langa scarile rulante sa-i atentionam pe oameni ca se circula pe partea stanga si se stationeaza pe partea dreapta. Personal, m-am saturat sa dau de tot felul de babe, dar si tineri, care stau ca nesimtitii pe partea stanga si nimeni nu le zice nimic. Si daca ma apuc sa deschid gura, sa ii sfatuiesc sa stea pe partea dreapta, cum am facut cu o doamna mai in varsta acum 1 saptamana, primesc numai injuraturi si blesteme. Imi place sa merg cu metroul pentru ca imi place sa ma uit la oameni sa ii studiez, dar cand ma gandesc ca tre sa cobor si sa dau de oameni care nu stiu care e semnificatia talpilor de pe scarile rulante, ma apuca toti nervii. Daca vei face o campanie cu bannere si care se desfasoara chiar la metrou, sunt deschisa si te sustin!

Ynes
http://supadepui.wordpress.com

rux spunea...

super tari!!! stiam ca vreti sa schimbati lumea; dar nu v-am mai urmarit blogul in ultima vreme... desi nu m-am lasat de mersul cu metroul... nu am vazut caricaturile :( sau poate nu cobor in statiile in care trebuie ;))
oricum bafta in continuare!

delia spunea...

poate va bagati si voi la o iesire cu metroulgreu. joi sau vineri, anuntam din timp.

social spunea...

Dar cutiile de ziare puse pe culoare de trecere in loc sa fie in locuri in care nu incurca oamenii?

Costin Hanganu spunea...

parerea mea e ca ar trebui asemenea campanii facute la nivel national. De exemplu acest lucru ar merge f bine si pe trenuri. Sunt acolo o carutza de nesimtiti care merg cu trenul...muzica la telefon mobil, laptop, baute, batute si multe altele.

Crampeie spunea...

Buna! Super campanie, super idee si super blog. Va scriu cu o rugaminte: puteti adauga o caricatura/ post/ orice despre ce sa faca lumea cu bagaju' prin metrou. de dimineata am fost in situatia urmatoare: in fata, o duduie cu un rucsac tinut in spate numai bine ca sa ma aplatizeze pe mine, in stanga o duduie cu coate ascutite [coastele mele inca se resimt], in dreapta un nene cu o geanta diplomat [genunchiul meu inca e sanatos, dar ma gandesc serios la niste aparatoare]...:) Multumesc frumos.

ix spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ix spunea...

METROUL E DE pORC

Rubik23 spunea...

Deci f bine dar sicner la romani nu merge!azi s-au aruncat pe scaune peste mn pr mea si o femeie cu 2 geamantane!la ora 14 babele supravietuiau in arsita de afara!cand vrei sa promovati campania si afara,sa dati fluturasi ceva anuntati-ma!merg!si mocca!dau si 5lei numai sa merg!ms

kate spunea...

in general , unde sunt scari rulante sunt si scari normale.
deci faza cu stati pe dreapta si mergeti pe stanga....

Dedi spunea...

@kate - si pe scarile normale sunt "reguli de circulatie". exact ca la masini.
dar ma gandeam acum ca poate unii inteleg gresit si raman blocati pe scarile normale pt ca citesc ca trebuie sa stationeze pe dreapta. hahahahhaha!

Alex spunea...

Aceasta campanie este necesara fiindca o mare parte a celor care folosesc metroul sunt nesimtiti si probabil idioti, care cred ca la metrou e ca la ei acasa. Cel mai mult si mai mult ma enerveaza astia care nu stiu ce sunt acelea CASTI si asculta muzica aia cat se poate de tare. Imi vine sa ii dau cu capul de totzi peretzii. Mai asculta si manele , pe deasupra. Buna campanie. Bv.

Nahem Tiop spunea...

Uite aici ceva asemanator dar mult mai la obiect.

http://www.livingdeadpixels.com/Kaupunkietiketti/

Poate va este de folos.

dedi spunea...

Nahem, bestiiaaaal!!!!! M-au dat pe spate. Din pacate nu stiu a face asa ceva.
Respekt!

Anonim spunea...

Era bine daca pozele erau prinse toate intr-un gif pentru a rula continuu si pentru a nu pune pe blog doar o singura poza.
Cred ca pana la urma o sa le unesc eu intr-un gif ;)

dedi spunea...

uau! super idee! daca faci asta de-ne si noua de stire.
mersi mult, afrindia!

Anonim spunea...

Salut din nou Dedi. Hai ca am facut gif-urile cu frumoasele caricaturi. Le-am facut in doua dimensiuni. Eu am pus deja una in dreapta blogului alaturi de celelalte campanii.
Am pus si codurile html pentru fiecare poza.
http://afrindia.wordpress.com/2009/10/23/nu-fi-bou-la-metrou/
Copiaza-le si pune-le aici pentru a fi luate si de altii.