vineri, 25 iulie 2008

sa ne fie bine - cum sa dormi la metrou

Sunt cazuri cand chiar nu mai putem si trebuie sa dormim "macar 1 minut" in metrou. Dar cum sa facem sa NU devenim distractia vagonului, facandu-se pariuri pentru momentul in care ne vom prabusi de pe scaun, cand cel pe care ne sprijinim ne va da o palma, sau cand acesta se va ridica brusc iar noi ne vom intinde pe toata banca?

Deci, ASA NU!
Se poate domi destul de confortabil cu capul in maini, iar mainile sprijinite pe genunchi. Astfel scafarlia noastra este echilibrata static si dinamic. Mainile ne ne ajuta sa tinem si gura inchisa (un amanunt fooooarte important - ca sa nu facem ploitza) si nici nu deranjam vecinii de scaun.


Dar daca nu avem loc pe scaun? No problem! Se agata o mana de bara de sprijin de sus, se aseaza cat mai comod capul in "V" ul bratului si se doarme dupa pofta. Nu va faceti griji, nu veti cadea din picioare. Acesta nu este somn, este o stare de semi-veghe destul de odihnitoare.

Nu veti rata nici coborarea pt. ca la fiecare franare veti face ochi (crapati de somn) si veti stii toate statiile.

Nu va fie frica! Respectand regulile de mai sus veti avea doar fata sifonata de somn si niste ochi crapati....in rest numai de bine.

Calatorie USOARA!

10 comentarii:

Delia spunea...

incredibil! pe astea nu le stiam nici macar eu! la asta am ras chiar si eu.

Mutirips spunea...

Super tare !... am gasit blog-ul in urma unui articol din COMPACT. Acolo spuneai de "sprint-ul Unirii". Exact la fel dorm si eu in metrou :D

Mutirips spunea...

Nu am buton de edit ca pe forum, dar mai postez inca o data. Cer permisiunea de a posta link-ul catre blogul vostru, la mine pe blog.

Dedi spunea...

multumim, mai treci pe la noi si sigur ca poti posta link-ul. dedi si delia

Anonim spunea...

mie mi s-a intamplat sa mi se taie picioarele la dormitul atarnat de bara. bineinteles si din fericire in momentul ala imi reveneam. pe scaun este de vis daca ai si un ghiozdan voluminos pe care sa asezi capul.

Anonim spunea...

intrebare: vi s-a intamplat sa adoarma cineva pe voi? daca da, ce ati facut? daca nu, ce ati face?
pentru mine: da; nu mai stiu. in perspectiva, l-as ruga sa nu se mai sprijine pe mine (idealist)...

Dedi spunea...

de multe ori s-au scurs balutze pe umarul meu. ultima data am prins tupeu. era un nene gras si tuciuriu. l-am suportat de doua ori apoi l-am batut cu borul sepcii pe picior. s-a trezit, mi-a aratat niste ochi insangerati de criminal si cu o voce din iad mi-a zis:
- aaaa, hmmm, si-a dres vocea, ce e?
- paai, dormeati pe mine, si am zambit tembel
-aaa...hmmm iar si-a dres vocea, PAI DE CE NU ZICI ASA?
am crapat de ras!!!

herminedirt spunea...

hahah, tare, v-am descoperit de curand, nu credeam ca mai scrie cineva despre metrou ;))

Anonim spunea...

Multi profita de timpul petrecut in metrou. Nu mi sa intamplat sa adorm in metrou sau sa adoarma cnv pe mn insa am vz multe persoane adormite. Unii au pozitii f funny.Ultima data knd am mers cu metroul am surprins o femeie care adormise pe scaun cu cartea in mana si cu gura deschisa:)

delia spunea...

as vrea sa clarific o nuanta a schitelor lui Dedi: si cei de la Libertatea si multi altii au inteles ca noi promovam un timp la metrou care poate fi exploatat prin somn, lectura, ascultat de muzica la casti. nu e chiar asa: scopul blog-ului si in definitiv al proiectului este sa ajungem la o campanie de responsabilitate civica si constientizare a calatorului cu metroul. vrem sa mergem pe aceasta idee si nu sa propunem diferite activitati pe care le poti face in metrou. speram sa ne iasa, de aceea ne bucuram de fiecare aparitie in diverse medii publice.