tag:blogger.com,1999:blog-6041378464000124170.post7306611377675743312..comments2023-10-04T13:22:40.914+03:00Comments on metroul greu: Intamplari adevarate din subteranDedihttp://www.blogger.com/profile/13497516265275182190noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-6041378464000124170.post-70700132032758582512008-09-29T16:07:00.000+03:002008-09-29T16:07:00.000+03:00eu am o intrebare, poate reusiti si voi sa aflati:...eu am o intrebare, poate reusiti si voi sa aflati: ce se intampla cu sistemul de ventilatie in garniturile astea noi? in metroul vechi se mai deschidea un geam, mai patrundea o briza. astea noi sunt etans, frumos, ventilatia se opreste, lumea se prajeste la foc mic, ce noroc ca vine iarna si nu mai lesinam cu mana pe barele lipicioaaase....Ramona Gabarhttps://www.blogger.com/profile/00419647771611834301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6041378464000124170.post-89113843294732755892008-09-19T09:36:00.000+03:002008-09-19T09:36:00.000+03:00@alboo: da, ai inteles bine, de asta am si scris a...@alboo: da, ai inteles bine, de asta am si scris acest post. mi s-a parut incredibil cum putem vocifera si sa ne batem in piept ca suntem grozavi insa cand iesim din situatie nu ne mai intereseaza. oribil!<BR/>@ diana si kates: suntem la curent cu modelele europene si stim ca asa e normal sa fie. la fel de constienti suntem ca nu putem importa complet aceste modele insa visam ca macar calatorii sa-si faca viata mai usoara la metrou, dc autoritatile n-au chef. e bine sa visezi:). lucram acum la niste proiecte vesele si mobilizatoare, in metrou, suntem curiosi sa vedem ce iese.Deliahttps://www.blogger.com/profile/11015731564432049248noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6041378464000124170.post-32089544662337171212008-09-19T00:10:00.000+03:002008-09-19T00:10:00.000+03:00Tehnologia de care beneficiaza metrourile din Pari...Tehnologia de care beneficiaza metrourile din Paris si din alte capitale europene e departe de noi, cum si Bucurestiul e mult prea departe de majoritatea capitalelor europene...Problema noastra nu e neaparat asta, ci lipsa de respect a angajatilor de la metrou. De parca ei ne-ar plati abonamentul, nu noi lor salariile...Daca ar exista respect, toate ar fi mai suportabile. Dar cand nu exista concurenta, cand piata de profil este detinuta in monopol, ca in cazul de fata, profesionalismul lasa si el de dorit.Kateshttps://www.blogger.com/profile/17367721301915394524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6041378464000124170.post-6484261901434838782008-09-18T12:44:00.000+03:002008-09-18T12:44:00.000+03:00Zilele trecute il ascultam pe Videanu la televizor...Zilele trecute il ascultam pe Videanu la televizor (stiu, proasta idee), care behaia din spatele pupitrului Consiliului General (pe vremea cand inca era acolo), spunand cum bucurestenii ar trebui sa se uite la parizieni si sa invete de la ei. Vezi bine, parizienii, spre deosebire de noi astia needucatii, prefera metroul masinilor. Pai bine mai nene, sa va zic JE cum e cu metroul din Paris:<BR/><BR/>1. Statiile sunt atat de apropiate incat daca te ratacesti pe stradute cautand una dintre ele, fii sigur ca daca n-o gasesti, o alta iti va aparea in calea-ti ratacita. Ca timp efectiv in metrou, intre statii nu se face mai mult de 1 minut. <BR/><BR/>2. Reteaua de metrou are 14 LINII!!!! NU 3/4 (slash-ul spune tot)!!!! Si unde nu este metrou, intervine cu succes reteaua RER, care te duce chiar peste tot, in orice colt de suburbie vrea inimioara ta.<BR/><BR/>3. Timpul maxim de asteptare intre trenuri este de 4 minute. NU 9, asa cum se intampla des la noi la ore de maxima circulatie (8-9 dimineata si 18-19 seara).<BR/><BR/>4. In fiecare statie exista un sistem de afisaj electronic, de unde tu, calatorul platitor de taxe, afli la ce interval iti vine urmatorul metrou, ca stii daca iti rupi gatul pe scari cand trenul sta sa plece din statie, sau mai stai o tura, civilizat, 2 minute pana la celalalt. Iar vizavi de afisaj electronic, metroul din Paris e nimic fata de cel din Bruxelles, care afiseaza traseul si pozitia metrourilor pe acest traseu. Care e in statia 1, altul e in statia 3 etc. Tot sistemul acela iti mai spune si cate minute sunt intre statii (intre anumite statii se face 1 min, intre altele - 2,3), astfel incat tu singur iti calculezi cand vine urmatorul.<BR/><BR/>Si-ar mai fi atatea de spus despre metrourile din alte capitale europene. Un singur lucru insa e cert: cu sau fara afisaje electronice, cu sau fara garnituri care vin nesimtit de rar, in niciun mijloc de transport in comun din nicio capitala europeana nu m-am simtit mai umilita decat aici, in frumosul Bucuresti.Umilita pt ca oamenii sunt dispusi sa se bata pentru un loc liber in metrou, umilita pentru ca intarzii deoarece efectiv nu ma pot urca in primele 2-3 autobuze/garnituri de metrou dimineata, umilita pentru ca trebuie sa-mi tin privirea in pamant ca sa nu stabilesc vreun contact vizual cu vreun nespalat nesimtit care are impresia ca i-a luat ma-sa garnitura de tren. <BR/><BR/>Bafta cu metroulgreu copii!<BR/><BR/>DiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6041378464000124170.post-62804337920694774762008-09-18T11:48:00.000+03:002008-09-18T11:48:00.000+03:00Stai sa inteleg, adica aia (conductorii si persona...Stai sa inteleg, adica aia (conductorii si personalul Metrorex) au vrut sa va dea jos din vagoane??? Si nu i-a luat nimeni de guler??? Cred ca lumea era calma si adormita ca era dimineata. As fi curios cum s-ar desfasura lururile dupa serviciuAnonymousnoreply@blogger.com