De cand cu incercarea noastra de campanie sunt foarte susceptibila, reticenta si irascibila in subteran. Caut modele negative, fac fete urate, am inceput chiar sa vociferez cand cineva ma calca mai rau. Ma uit disperata pe peroane, caut idei, imi pun problematici, nasc teze si le si abandonez cand ajung acasa. Aseara ne-au mai venit niste idei care ar putea fi puse in practica foarte usor si curand, trebuie sa le discutam si cu Dan si apoi purcedem.
Revenind la cautari, am mai gasit un
blog interesant care a fost abandonat in pampers din pacate si care are multe idei bune pentru Metrorex, pentru publicitari, pentru calatori, pentru tot suflul implicat in toata aceasta chestiune: metroul.
De pe un
alt blog, de marketing de aceasta data, o sa citez un paragraf care mie mi-a placut mult si mi-a dat de gandit:
"M-am întors de la Paris, ceea ce înseamnă că după o săptămână foarte plină, am timp să scriu… să reamintesc câteva lucruri care mi s-au părut acolo foarte interesante, mai ales dacă vă interesează marketingul.
M-a frapat (din nou) importanţa comunicării publicitare din metroul parizian. Este atât de ridicată, încât broşurile Dior se găsesc acolo, la intrarea în staţii, deci un target important (chit că am vorbi doar de turişti, deşi nu este cazul) foloseşte acest mijloc de transport în comun. De neutilizat la noi ca practică (nu pentru asemenea produse), dar de reţinut tehnicile de afişaj… la 100 de ani distanţă de cele din metroul bucureştean." (
Florina Panzaru).
Vedeti cate se pot face? Idei sa ai, implicare, buna vointa si un pic de nebunie:).
Si asta m-a facut sa imi amintesc ca de dimineata au rulat pe faimoasele LCD-uri imagini cu metrourile din Europa: Paris, Moscova, Viena, Praga. Toate curate, luminoase, opere de arta altele, spatii creative unele, uite asa ca sa-ti strice dimineata si sa-ti transmita subliminal ca la noi.....peste 100 de ani:(.